Väljaanne The Wall Street Journal andmetel uuendatakse kuulsat mullikile ning uuendatud versioonil ei saa enam mullidega plõksutada.
Uue mullikilega ei saa plõksutada
Uuendusest hoolimata jätkatakse ka plõksutamiskõlbliku versiooni tootmist.
Sealed Air Corporation nime kandev firma on tootnud mullikile juba üle 50 aasta. Mullikile on lõbus, kuid samas rahustav plõksutada, kuid seda tuli uuendada, kuna pakkematerjalina hakkas see populaarust kaotama.
Uus mullikile näeb välja nagu algupärane versioon, kuid erinevus on selles, et uuendatud versioonil ei lähe õhku täis kilemullid katki.
Uuendatud versiooni müüakse lehtedena, millel kasutaja saab kilemullid ise pumba abil õhuga täita. Originaalversioonil on õhk juba kilemullide sees.
Mullikile leiutasid 1957. aastal firma Sealed Air Corporation asutajad Alfred Fielding ja Marc Chavannes ning see oli aastaid nende firma müüduim toode.
Mullikile plõksutajatele on Facebookis oma kommuun, millega on liitunud üle 500 000 inimese. Facebooki andmetel tunneb mullikile vastu huvi üle 1,5 miljoni inimese.