Tuntud stilist ja saatejuht Anatoli Ein ja disainer Svetlana Agureeva on loonud täiesti uue rõivabrändi Cube. Esimese kollektsiooni «Geometric game» esitlus toimus 4. juunil stuudios Palmarium.
Galerii: Anatoli Ein ja Svetlana Agureeva näitasid oma esimest rõivakollektsiooni
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastasutatud brändi esimesele esitlusele oli kogunenud hulk tuntud inimesi. Külalistel oli võimalus tutvuda uute My Look aroomidega, maitsta kokteile Livikolt ja nautida Fuji sushipoolt valmistatut, kingitusi jagas veel ka PearlSmile!
Meeliköitvad aroomid Dr.Vranjes salongilt Astieks.
Modellid tegi kaunimaks meigikunstnik Jana Leontovits LOREAL Paris ja soengumeistrid LOREAL Professionalist. Jalatsid show tarbeks Rem Shoes & Accessories kauplusteketilt ja ehted Glanz & Glamuur.
Kaubamärk kannab nime CUBE, mis tõlgituna inglise keelest tähendab «kuup». Mitmekülgsus – see ongi Cube filosoofiline põhiidee. Isiklik areng, huvide mitmekesisus, hobid ja edasi liikumine - see on see, mis iseloomustab tänapäeva inimest, ta ei karda ka eksperimenteerida riietusega ja ei piirdu ainult teatud moetrendidega.
«Geometric game» on mäng geomeetriliste kujunditega, teravate, kergete joontega ja minimalism. Viscosa, puuvill, vill, trikotaaž - kõik erinevad kangad ühendatud geomeetria kujunditeks. Osad tooted on täiendatud ka brändi nimelise tikandiga. Kollektsioonis domineerivad erksad värvid: kollane, sinine, roosa ja alati aktuaalsed must ja valge. Enamik kangad on Aasiast imporditud.
Brändi CUBE viimaseid uudiseid saab jälgida Facebookis nende lehel Cube ja Instagrammis @wearcube.
Näidatud riideid saab juba 10 - 14 juuni proovida ja soetada Boutique´s N5 , Roosikrantsi 8b, individuaalseteks tellimusteks ja kohtumisteks disaineritega saab eelnevalt kokku leppida e-posti contact@liein.eu kaudu.