Valitsevad driftimeistrid heitlevad oma tiitli säilimise eest

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Harold Valdma (esiplaanil)
Harold Valdma (esiplaanil) Foto: Risto Pakkonen

Tänavusel driftihooajal asuvad võistlustulle valitsevate meistritena tänaseks 16-aastane pro-street klassi meister Kevin Pesur ja 20-aastane pro-klassi meister Harold Valdma. Meistrid kinnitavad, et annavad endast parima, et tiitlit kaitsta. Mõlema autod on tänaseks läbinud ka uuenduskuuri, et püsida konkurensis.

Just praegu saab valitseva pro-street klassi driftimeister Kevin Pesuri võistlusauto viimast lihvi, sest juba homme algab tema jaoks uus driftihooaeg, millele ta saab vastu minna valitseva meistrina. Pesur tuli Eesti meistriks mullu olles vaid 15-aastane, ent sellegipoolest oli ta drifti harjutanud piisavalt, et hooaja jooksul stabiilselt hea sõiduga koguda piisavalt punkte ning võtta ka paaril korral kõrgeim koht poodiumil. «Kindlasti ei tee kaasvõistlejad sel aastal mu elu lihtsaks, aga ootused on suured ja eesmärk on kaitsta meistritiitlit,» ütles Kevin Pesur. Uueks hooajaks on auto saanud täiustamisi, et konkurentsis püsimine ei jääks auto tehniliste puudujääkide taha. Nii on autole paigaldatud uus ja paremini reguleeritav tagusild, uus käsipidur ning seadistusega tõstetud mootori võimsust. Lisaks on uue kuue saanud ka auto väljanägemine, mis küll otseselt võidule kaasa ei aita, aga ilusat autot on pealtvaatajail meeldiv vaadata.

Pro-klassi valitsev meister 20-aastane Harold Valdma keskendub sel hooajal Eesti meistrivõistlustele ning rahvusvahelistest sarjadest teeb võibolla mõnevõrra kaasa vaid Põhja-Euroopa driftisarjas. «Plaan on sel aastal korrata eelmise aasta tulemust – tulla kahekordseks Eesti meistriks,» sõnas Valdma kindlameelselt. Parimate tulemuste saavutamiseks on ta autot paremaks seadistanud ning tema hinnangul on tegemist parima seadistusega, mis sel autol seni olnud on. Kaalujaotuse ühtlustamiseks auto esi- ja tagaosa vahel tõsteti jahutusradiaator kapoti alt pagasiruumi ning seadistati vedrustust stabiilsemaks ja kiiremaks.

Foto: Risto Pakkonen

Seega on valitsevad meistrid valmis, et juba täna õhtul asuda Saku Suurhalli taha rajatavale driftirajale treeningsõite tegema. Kvalifikatsioon ja eliminaatorsõidud toimuvad laupäeval, selleks ajaks peavad kõik sõitjad harjuma autode uue seadistusega ning teadma rada, nagu oma kümmet sõrme.

Ligi poolsada võistlejat on oodata sel reedel ja laupäeval võistlema Tallinnasse Saku Suurhalli taha rajatavale driftirajale. Võistlejaid on Eestist, Soomest ja Lätist ning parimaid selgitatakse kolmes võistlusklassis: street-, pro-street ja pro-klassis.

Ajakava:

Reede, 8. mai

16.00 avatakse väravad pealtvaatjatele

16.00- 16.45 street-klassi treening

17.00- 18.00 pro-street treening

17.30 street-klassi võistlejate koosolek

18.10-19.00 street-klassi top 8-16

19.00- 20.00 pro-klassi treening

20.05-21.30 pro- ja pro-street klasside tandemtreening.

Laupäev, 9. mai

11.00 avatakse väravad pealtvaatajatele

11.10- 11.30 lõuna

11.35- 13.05 pro-street klassi kvalifikatsioonisõidud

13.10 – 14.10 pro-klassi kvalifikatsioonisõidud

14.15-14.40 paraad, võistlejate tutvustus

14.40-15.10 võistlejate koosolek (tandem), vaheaja šõu.

15.15- 17.00 EMV võistlus pro-street klassi top 16-1

17.15- 19.20 EMV võistlus pro-klassi top 32-1

19.00-20.00 Võistluste lõpetamine.

Pealtvaatajale pilet 12 eurot, kehtib mõlemal päeval käepaela alusel. Alla 12-aastased saavad sisse tasuta.

Üritus toimub iga ilmaga. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles