Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Odavad pakkumised mõjuvad nagu seks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Odavad pakkumised mõjuvad samal viisil nagu seks
Odavad pakkumised mõjuvad samal viisil nagu seks Foto: SCANPIX

Briti Westministeri ülikooli teadlaste sõnul mõjub asjade odavalt ostmine samamoodi nagu seks.

Uurijad leidsid, et odavamad hinnad tekitavad ajus eufoorilise tunde, nagu see tekib seksuaalse erutuse ajal, kirjutab scienecdaily.com.

Teadlased lisasid, et odavatelt väljamüükidelt minnaksegi naudingut otsima.

Uurijad tegid vabatahtlikega katse, uurides nende ajutegevust siis, kui nad kas šoppasid või vaatasid erootilist filmi. Katse fookuses olid silmade liigutused ja emotsionaalsed reageerinud.

Uuring näitas, et mingi tasuta või poolmuidu saadud asi tekitab inimestes samasuguse eufoorilise tunde nagu pornograafia.

«Ostjates seksilaadset eufooriat tekitavad tooted on kaubanduslikult edukad,» lisasid uurijad.

Varasemad uuringud on näidanud, et keskmine ostja langetab otsuse, kas asi osta või mitte, kahe sekundiga.

Probleemiks on tihtipeale see, kuidas panna ostjaid asju ostma pärast reklaamikampaaniate lõppemist.

Lahendus võib peituda selles, kui ostjas tekitatakse millegagi eufooria ja iha.

Tagasi üles