Briti Westministeri ülikooli teadlaste sõnul mõjub asjade odavalt ostmine samamoodi nagu seks.
Odavad pakkumised mõjuvad nagu seks
Uurijad leidsid, et odavamad hinnad tekitavad ajus eufoorilise tunde, nagu see tekib seksuaalse erutuse ajal, kirjutab scienecdaily.com.
Teadlased lisasid, et odavatelt väljamüükidelt minnaksegi naudingut otsima.
Uurijad tegid vabatahtlikega katse, uurides nende ajutegevust siis, kui nad kas šoppasid või vaatasid erootilist filmi. Katse fookuses olid silmade liigutused ja emotsionaalsed reageerinud.
Uuring näitas, et mingi tasuta või poolmuidu saadud asi tekitab inimestes samasuguse eufoorilise tunde nagu pornograafia.
«Ostjates seksilaadset eufooriat tekitavad tooted on kaubanduslikult edukad,» lisasid uurijad.
Varasemad uuringud on näidanud, et keskmine ostja langetab otsuse, kas asi osta või mitte, kahe sekundiga.
Probleemiks on tihtipeale see, kuidas panna ostjaid asju ostma pärast reklaamikampaaniate lõppemist.
Lahendus võib peituda selles, kui ostjas tekitatakse millegagi eufooria ja iha.