Moegalerii: noore kodumaise moebrändi Donna Nordica kliendiõhtu «Naistelt naistele»

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Noore kodumaise moebrändi Donna Nordica kliendiõhtu «Naistelt naistele»

Foto: Meeli Laidvee

5. märtsil toimus Cafe Wabadus ülakorrusel noore kodumaise moebrändi Donna Nordica naistepäevale pühendatud kliendiõhtu «Naistelt naistele».

Selleks õhtuks muutus Cafe Wabadus tõeliseks sõbrannade paradiisiks, kus valitses  sõbralik ja mõnus atmosfäär. Kaunid donnad olid justkui kalli sõbra juurde koju külla tulnud.

Foto: Meeli Laidvee

Lisaks Donna Nordicale näitasid oma uusi kevadisi kollektsioone ka teised kodumaised moebrändid: E4 disain ja Stuudio Nahk. Avatud olid pop-up poed, kus soovijad said kohe kleite, ehteid ja aksessuaare osta.

Foto: Meeli Laidvee

Kes soovis, sai end fotograaf Meeli Laidveel pildistada lasta. Õhtu peasündmuseks oli moedemonstratsioon, kus Donna Nordica näitas kevade lemmikmudeleid: kirevatest pehmetest trikotaazhidest hästi langevaid kleite, 3D roosidega seelikuid ning suvistele pidudele sobivaid siid- ja pitskleite. Kollektsiooni ilmestasid Piolo Italia kingad.

Foto: Meeli Laidvee

Säravateks ja naerusuisteks modellideks olid Donna Nordica enda kliendid, sest Donna Nordica on moebränd, mis pakub «hea tuju kleite» tõelistele naistele.

Kelmikad kevadised patsid aitas seada Abigaili ilusalongi juuksuritetiim ja põsepuna eest hoolitses Oriflame. Peale moeshowd üllatati kliente ka kingitustega ja koduteele asusid kõik daamid Nurmiko kevadiste tulpidega. Naistepäev missugune!

Vaata pildigaleriid!

Märksõnad

Tagasi üles