Prantsuse satiiriväljaande Charlie Hebdo numbrit, mis ilmus pärast toimetusele tehtud ohvriterohket rünnakut, on senistel andmetel müüdud seitse miljonit eksemplari.
Charlie Hebdo rünnakujärgset numbrit on müüdud seitse miljonit eksemplari
See on rohkem kui 100 korda rohkem kui tavaliselt seda satiirilehte ostetakse, edastab The Local.
Prantsusmaal müüdi Charlie Hebdo niinimetatud ellujäänute numbrist 6,3 miljonit eksemplari, ülejäänud 700 000 läksid müügiks välismaal.
Enne terroristlikku rünnakut oli selle satiiriväljaande tiraaž 60 000 eksemplari.
Kolm islamistlikult meelestatud ja relvastatud isikut ründasid satiirilehe toimetust 7. jaanuaril, tappes 12 inimest, kelle seas oli tuntud karikaturiste ja väljaande peatoimetaja.
Pariisis leidis pärast seda juhtumit aset rünnak juudi poele, milles hukkus veel viis inimest.
«Ellujäänute väljaanne» ilmus täpselt nädal pärast rünnakut – 14. jaanuaril.
Charlie Hebdo uue numbri esikaanel on prohvet Muhamed. See tekitas moslemites pahameelt ning tõi mitmetes riikides kaasa proteste.
Väljaandjate sõnul on seni selle numbri järgi nõudmine ning alles paari nädala pärast saadakse kindlad arvud kui palju seda kokku müüdi. Väljapool Prantsusmaad on Charlie Hebdot enim ostetud Belgias.