Eesti kauaaegseim naiste moemärk Bastion on teinud läbi küllusliku ilukuuri ja esitles neljapäeva õhtul uuenenud poekeskkonda ning algavaks peohooajaks ideaalselt sobivaid kleite ja aksessuaare Ülemiste keskuse Bastioni kaupluses.
GALERII! Bastion esitles peohooaja säravamaid valikuid
27-aastase ajalooga moebränd kuulub alates 2012. aastast Baltika Gruppi ning on Baltikumi suurima moeettevõtte hoole all läbi teinud tõsise ilukuuri – uuenenud on nii brändi tunnusmärk, kui ka poekujundus.
Neljapäeval tutvustati meediale, koostööpartneritele ja klientidele Ülemiste keskuse Bastioni kauplust, mis on esimene uue ilmega Bastioni interjöör Eestis.
«Bastioni kaubamärk on alati väärtustanud elurõõmu, ilu ja naiselikkust ning meil on olnud hea meel töötada koos maailmatasemel partneritega, et anda kaunile sisule ka vääriline toetav keskkond – helge ja hubane buduaar, kuhu tulles naine saab unustada kõik oma argimured, olla kaunis ja nautida ilu enda ümber.» sõnas Baltika Brändingu ja jaekontseptsioonide arendusdirektor Maire Milder.
Peohooaja teemaline moeshow esitles pikki elegantseid kleite ja seelikuid, ning pidulikke komplekte, kus talvise öötaeva sädelus vaheldus kullasäraga. Otse külaliste silme all andsid disainerid rõivastele viimase lihvi säravate aksessuaaride lisamisega.
Bastioni disainerid Triinu Jõhve ja Monika Randloo andsid peohooajaks valmistujatele ka õhtu jooksul kohapeal stiilinõu ning aitasid ideaalselt sobituvad peokomplektid kokku panna. Õhtu jooksul tegi naisi veelgi kaunimaks professionaalne tiim Max Factorist ja Chic salongist. Üllatusi jagasid klientidele Max Factor, Joik ning luksusbrändid Prantsusmaalt – Lalique ja L`Occitane. Kehakosutus Tassikoogid, Mokai ja Vitamin Well.
Vaata moegaleriid!