Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Tallinn Music Week 2015 hooaeg avanes uue kujunduse ja kodulehega

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Meisi Volt
Copy
Tallinn Music Week 2014: Cash Tomi, Elephants From Neptune, Public Service Broadcasting
Tallinn Music Week 2014: Cash Tomi, Elephants From Neptune, Public Service Broadcasting Foto: Jelena Rudi

Täna, esmaspäeval, 1. detsembril käivitus Tallinn Music Weeki uus koduleht koos järgmise aasta festivali tunnuskujundusega.

Veebivärava loojaks on disainistuudio Haiku ning TMW visuaalse identiteedi kujundas festivali kauaaegne partner disainibüroo AKU. Alates tänasest on TMW festivalipassid müügil Soomes, Lätis, Leedus ja Valgevenes. Eestis tulevad festivalipassid müügile detsembri keskel.

Artikli foto
Foto: promo

TMW moodsa ja kasutajasõbraliku veebikodu peaarhitekt, disainistuudio Haiku asutaja ja disainer Kaupo Kõrv:

«Lõime veebilehe, mis oleks kihvt nii visuaalselt kui tehniliselt, samas arvestades, et see peab olema asjalik abimees nii TMW-le endale kui festivalil osalevatele delegaatidele, esinejatele ja muusikahuvilistele. Esimene samm on tehtud. Festivali lähenedes näeme kindlasti tubli täiendust ja fookust artistidel ning sündmustel. TMW veebileht on koht, kus tutvuda uute artistide ja nende muusikaga ning kus planeerida oma isiklikku ajakava sündmusterohke linnafestivali raames.»

Festivali mängulise tunnuskujunduse autoriks on festivali kauaagne partner disainibüroo AKU, kelle loodud TMW 2014 visuaalne identiteet pälvis tänavusel Eesti Disainiauhindade galal graafilise disaini brändingu kategoorias kolmanda koha.

«TMW ei ole enam ammu ainult Eesti festival, siia lennatakse esinema ja kuulama igast ilmakaarest. Nii maandusidki selle aasta kujundusse linnud. Nad on veidi omamoodi ja ega me nende nimesid ei teagi. Kujundus ise on ka rahvusvahelise mõõtmega – linnud joonistas Eestisse pesa pununud inglise illustraator Ryan Chapman,» avab AKU disainer Alari Orav uue kujunduse kontseptsiooni tagamaid.

Põhja- ja Baltimaade suurim uue muusika festival ja muusikatööstuse konverents Tallinn Music Week toimub 25.-29. märtsil 2015 juba seitsmendat korda. Festivalile kinnitatakse üle 200 kohaliku ja välisesineja ning publikuks oodatakse üle 20 000 muusikasõbra nii Eestist kui lähisvälismaalt.  Lisaks põhiprogrammile toimuvad Linnalava alamfestivali raames tasuta kontserdid üle linna ja jätkuvad muusikateemaliste vestluste sari «TMW jutud» ning restoranifestival «TMW maitsed».

Alates tänasest on TMW passid müügil Soomes, Lätis, Leedus ja Valgevenes. Eestis tulevad festivalipassid müügile detsembri keskel. Festivalipass võimaldab sissepääsu kõikidesse TMW põhiprogrammi kuuluvatesse klubidesse ning osasaamist „TMW maitsed” eripakkumistest. Festivali programm avalikustatakse ja üksikpiletid tulevad müüki veebruari alguses. 

Kuni täna, 1. detsembri südaööni on avatud veebipõhine taotlusvoor kõigile muusikuile, kes soovivad üles astuda festivali põhiprogrammis ning kehtib varase registreerija erihind 100 eurot delegaadipassile, mis tagab pääsu ka festivali raames 27.-28. märtsil toimuvale muusikatööstuse konverentsile.

Esinemisavalduste esitamine siin.

Delegaadipass soodushinnaga 100 eurot siin.

Edaspidi on delegaadipassi hinnad järgmised:

2. detsember - 31. jaanuar: 160 EUR

1. veebruar - 8. märts: 200 EUR

9. märts - 28- märts: 250 EUR

TMW festivalipasse saab alates tänasest osta Soomes, Lätis, Leedus ja Valgevenes. Eestis algab  festivalipasside müük detsembri keskel. Programm avalikustatakse ja üksikpiletid tulevad müüki  veebruari alguses.

Festivalil esinemise taotlusi saab esitada ja delegaadipassi soodushind 100 eurot kehtib kuni täna, 1. detsembri südaööni.

Tallinn Music Week 2014 numbrites:

34 lava

227 esinejat 21 riigist


149 neist Eestist


22 858 festivalikülastajat

813 konverentsidelegaati, kellest 307 Eestist

506 välisdelegaati

74 694 unikaalset veebilehe külastust 124 riigist

Tagasi üles