Suurbritannias tehtud uuring näitas, et kolmandik täiskasvanutest võtab magama minnes kaisukaru kaissu.
Täiskasvanud brittidest kolmandikul on kaisukaru
Vastanutest rohkem kui pooltel on alles lapsepõlveaegne kaisukaru ning kaisukarude keskmine vanus on 27 aastat, kirjutab The Telegraph.
6000 täiskasvanu küsitlus näitas, et täiskasvanud peavad kaisukaru rahustavaks ja see aitavat uinuda.
25 protsenti meessoost vastanutest sõnas, et nad võtavad kaisukaru isegi ärireisile kaasa, kuna see meenutavat kodu.
Suurbritannia hotellidesse jäetakse pidevalt kaisukarusid ja aastast tagastatakse umbes 75 000 kaisukaru nende omanikele.
«Huvitavaks asjaks on see, et nende kaisukarude omanikud ei ole ainult lapsed, vaid ka ärireisil viibinud mehed ja naised,» lausus uuringu läbi viinud hotelliketi Travelodge esindaja Shakila Ahmed.
Psühholoog Corinne Sweeti sõnul on kaisukaru osa brittide rahvuslikust alateadvusest.
«Karumõmm tekitab rahu, turvalisuse ja mõnusa oleku tunde. Täiskasvanute keerulises elus tahame tihtipeale minna tagasi lapsepõlve. Kaisukaru kaasa võtmine ärireisile on üsna tavaline nähtus. Hotellis magades toob kaisukaru kodu- ja soojustunde ning aitab magama jääda,» selgitas psühholoog.
Küsitlus näitas, et brittide seas on kõige populaarsem lihtne pruun kaisukaru, talle järgneb Karupoeg Puhh ja kolmas on karu Paddington.