Jõuluaeg on rahu, vaikuse ja imede aeg. Või vähemalt peaks seda olema. Paraku kistakse meid juba nädalaid enne jõuluvana tulekut ostukarussellile ja igalt poolt, telest, plakatitelt ja arvutiekraanilt, jõllitab vastu nähtus, mida on hakatud halvustavalt nimetama kommertsjõuludeks. Aasta viimastel kuudel, mil me peaksime rahus mõtisklema armastuse ja hoolivuse üle, kihutame sageli hoopis hingevaevast ärritatuna ringi kaubanduskeskustes, naaseme sealt väsinud ja kompsudest ülekoormatud jõulueeslitena.
Jõulueelses osturallis on kaks halba ja väsitavat momenti. Paljudel meist ei jätku eurosid, et osta seda, mida arvame kingituse saajale õige olevat. Seega on pühadejärgne aeg inimestele sageli õudusunenägu koos rahakotis vilistava tuulega. Sageli me ei teagi, milline see õige jõulukink peaks olema. See peaks ju saajale rõõmu tooma, aga kas ikka toob? Nii satumegi stressi ja paanikasse selle asemel, et aasta tähtsaimast pühadeajast osakest oma põue libistada. Ja kui lisada see hilissügisene kaamos, siis paljud ehk ohkavad: saaks see jõuluhullus ometigi läbi!
Selleks, et jõuluaeg ei kujuneks meeletuks kaubanduskeskustes sebimiseks, mõtles heade uudiste portaal GoodNews välja toreda kampaania, mis peaks meid sellest osturallist välja kiskuma, samas säilitades hingerahu ja andmisrõõmu. Lähedastele on ju võimalik kinkida ka midagi sellist, mis ei tekitaks tühjust rahakotis, kuid paneks kallite inimeste silmad särama. Selleks tuleb lihtsalt pea tööle panna ja midagi vahvat välja mõelda ning seda ka teistega jagada.