Piltuudis: G20 esindajate jaoks liiga karm sotsiaalreklaam?

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Transparency International esindaja Maggie Murphy näitamas keelatud reklaami
Transparency International esindaja Maggie Murphy näitamas keelatud reklaami Foto: SCANPIX

Rahvusvahelise korruptsiooni vastu võitlemise organisatsiooni Transparency International esindaja Maggie Murphy teatel keelas Austraalia Canberra lennujaam korruptsioonivastase sotsiaalreklaami.

Brisbane Airport Corp. pidas Transparency Internationali reklaami G20 riikide majandusjuhtide  jaoks liiga räigeks, edastab AP.

Reklaamis seisab: «Dirty money not welcome here. G20, it´s time to unmask the corrupt» (Must raha ei ole siin teretulnud. G20, on aeg paljastada korrumpeerunud).

Murphy sõnul on selline ebaõiglane tsensuur solvav ning ta on pettunud.

Organisatsiooni juht lisas, et nad on kaua aega teinud G20 tippkohtumise ettevalmistajatega koostööd, et  viia tähelepanu kogu maailmas levivale korruptsioonile ning aidata seda vähendada.

G20 riikide tippkohtumine toimub Austraalias Brisbane´is 15. – 16. novembril.

Wikipedia: G20 on kahekümne rahandusministri ja keskpanga juhtide grupp, mis asutati 1999. aastal. Tegemist on mitteametliku foorumiga, mille eesmärgiks arutada maailmamajanduse küsimusi.

G20 riigid on Argentina, Austraalia, Brasiilia, Euroopa Liit, Hiina, India, Indoneesia, Itaalia, Jaapan, Kanada, Lõuna-Aafrika Vabariik, Lõuna-Korea, Mehhiko, Prantsusmaa, Saksamaa, Saudi Araabia, Türgi, Suurbritannia, USA, Venemaa ning Euroopa Liit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles