Kohus: restoran ei vastuta, kui klient astub kartulile

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Keedetud kartulid
Keedetud kartulid Foto: dreamstime.com

Šveitsis Zürichis andis üks naine iseteenindusrestoranis juhtunu pärast restorani kohtusse.

53-aastane naine astus põrandal olnud keedetud kartulitele ja kukkus, vigastades õlga, edastab The Local.

Juhtum leidsi aset Glattali piirkonna restoranis 30. juulil 2013. aastal.

Zürichi kantoni kohus langetas otsuse, et restoran ei vastuta, kui kliendid põrandale kukkunud toidule astuvad ja libisevad. Kohtuniku sõnul peavad kliendid ise jälgima, kuhu nad astuvad ja kuhu mitte.

Naise sõnul oli ta kukkumise tõttu kolm nädalat ravil ega saanud selle tõttu töötada. Naise arvates oleks restorani töötajad pidanud põrandale kukkunud kartulid kohe ära korjama.

«Minu õnnetuse põhjustas restoranitöötajate lohakus,» arvab naine.

Naine andis restorani 2013. aasta oktoobris kohtusse, öeldes, et restoran seab klientide elu ohtu.

Selle aasta jaanuaris teatati naisele, et tema juhtumit ei arutata kui kriminaaljuhtumit.

Sel nädalal teatas kohus, et restoran ei ole milleski süüdi ega vastuta naise kukkumise eest.

Restorani esindaja selgitas, et söögikohta külastab päevas väga palju kliente ja põrandat täiesti puhtana hoida on võimatu.

Kohus tõdes, et kuigi restoranis ei ole libisemise eest hoiatavaid silte, on kõigile teada, et toidule ei tasu astuda.

Ei ole teada, kas naine plaanib alama astme kohtu otsuse edasi kaevata kõrgemasse kohtusse.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles