Tänavusele Eesti Disainiauhinnad 2014 konkursile esitati kõikides kategooriates rekordarv töid - kokku 434. Pidulikul auhinnagalal tunnustatakse parimaid tootedisaini, graafilise ja veebidisaini, teenusedisaini ja noore disaineri kategooriates, samuti annab EKA välja disainihariduse preemia.
Disainiauhindadele laekus sel aastal rekordarv töid
Tootedisaini auhinnale laekus eelneva aastaga võrreldes ligi poole võrra rohkem töid - kokku 145. Graafilise disaini kategoorias 154, veebidisaini omas 69 tööd, noore disaineri auhinnale 47 ja teenusdisainile 19 tööd.
Eesti Disainikeskuse juhi Jane Oblikase sõnul on selline tulemus üle ootuste positiivne ja toob läbimõeldud disaini ja selle kasu senisest enam ühiskonna tähelepanu keskmesse. „Konkurents on ülitihe - oma parimad tööd on esitanud kümned oma ala tipptegijaid, mis teeb auhinnatseremoonia kindlasti pingeliseks ja põnevaks,” on Oblikas veendunud.
Kõikide kategooriate nominendid kuulutatakse 10. septembriks ja töödest pannakse kokku kataloog ning näitus, mis avatakse 25. septembril teatris NO99.
Pidulik auhinnagala toimub 26. septembril kell 20.00 Lilleküla jalgpallihallis.
Piletid galale on müügil Piletilevis. Auhinnatseremoonia lõpetab spetsiaalselt gala jaoks loodud tantsulavastus „Digitaalne kosmosereis“ lavastaja Taavet Janseni poolt.
Eesti Disainiauhinnad 2014 peasponsor on TransferWise. Suurtoetajad on BDO, Lexus, Thulema. Esimest korda andsid Eesti Disainikeskus, Eesti Disainerite Liit, ADC*Estonia, Teenusmajanduse Koda ja Eesti Kunstiakadeemia koos välja Eesti Disainiauhindu 2012. aastal, et võimendada ühiskonnas disaini häält ja sõnumit