Nike

Teletop: telesarja «Pilvede all» hooaja avaosa tegi suure vaatajaskonnaga puhta töö

Seriaal «Pilvede all»

FOTO: Arno Mikkor

Eelmisel nädalal kahekümnest TNS Emori poolt mõõdetavast kanalis eetris olnud 4586 saatest kõige populaarsem oli kodumaise telesarja «Pilvede all» uue jooaja avaosa, mis meelitas telerite ette lausa 190 000 vaatajat.

Teisele kohale platseerus kodumaine Kanal 2 saade «Kodutunne» ning kõrget kohta hoiab endiselt ETV «Aktuaalne kaamera». ETV «Pealtnägija» kogus telerite ette tubli 146 000 vaatajat ning jäi vaadatavuselt neljandale kohale.

TOP 10 VAADATAVAMAT SAADET (NÄDAL 36)                

Vaatajaid saateminuti kohta                

1/ -    «PILVEDE ALL»    Kanal 2    190 000

2/ -    «KODUTUNNE»    Kanal 2    168 000

3/ 2    «AKTUAALNE KAAMERA»    ETV    152 000

4/ -    «PEALTNÄGIJA»    ETV    146 000

5/ -    «KANAL 2 UUS HOOAEG»    Kanal 2    133 000

6/ 16    «LAULUGA MAALE»    ETV    130 000

7/ -    «REPORTERI 10.SÜNNIPÄEV»    Kanal 2    127 000

8/ -    «SALADUSED»    Kanal2    116 000

9-10/ 4    «SAJANDI ARMASTUS»    Kanal 2    113 000

9-10/ -    «PUTINI PROPAGANDA»    Kanal 2    113 000

Sihtrühm: 4 aastased ja vanemad Eesti elanikud; Periood: 01.09.2014-07.09.2014       Allikas: TNS EMOR, Teleauditooriumi Mõõdikuuring