Augustikuu õhtuhämaruses kogunesid rõsket hilissuve trotsides sajad reklaami- ja turundusinimesed üle Eesti Katusekinno. Tallinnas toimus esimene Turunduskino, mille eesmärgiks oli selle eestvedaja Anu-Mall Naaritsa sõnul omavaheline networking ja töise sügishooaja inspireeriv avamine.
Galerii! Esmakordselt Eestis toimus Turunduskino!
Marketingi Instituut koostööös Katusekinoga kostitas vapraid kohaletulnuid rohke vaimutoiduga. Kõigepealt said premeeritud kõik parimate turundusalaste bakalaureuse- ja magistritööde konkurssil osalenud noored. Seejärel nägi avalikkuses esmakordselt ilmavalgust Eesti meediat jahmatanud Winny Puhh’i esimese rahvusvahelise pressikonverentsi põhjal tehtud film. Peale šokeeriva dokumentaali nägemist, said pilvises saalis viibijad oma loovuse proovile panna. Kätte jagati mõistatused, mille nipiga lähteülesandeks oli: kuidas mõõta trükireklaami mõju? Sadade igapäevaselt turunduse- ja reklaamialal rinda pistvate kinokülaliste kõrval paistsid oma loovideega enim silma hoopis hiljaaegu ülikooli lõpetanud kolm terast neidu.
Õhtu tippteos ei lasknud ennast kaua oodata. Mitmete auhindadega pärjatud, maailma parimate reklaamivõlurite tööd paljastav, Doug Pray film «ART & COPY» vallutas keset linnamelu oleva väliõhu-kinosaali, naelutades kõik pilgud ja kogu suure seltskonna tähelepanu ekraanile. Hetk enne südaööd liikusid emotsioonidest kirgaste nägudega turundajad taas katuselt maa peale, algas teekond kodudesse.