18. augustil kogunevad Eesti turunduse- ja reklaamiinimesed Viru Keskuse katuseterrassile Katusekinno, et panna algus uuele töisele hooajale. Inspiratsiooniks pakub Katusekino koostöös Marketingi Instituudiga vaadata kahe dokumentaalfilmi esilinastust Eestis: „First Press Conference by Winny Puhh“ ja maailmas juba mitmete auhindadega pärjatud maailma parimate reklaamivõlurite tööd paljastav Doug Pray film „ART & COPY".
500 turundusguru tulevad Katusekinno kokku!
Turundushooaja avaürituse eestvedaja Anu-Mall Naarits ütles, et inspireerivate filmide vaatamine ja networkimine peaks pärast pikka suvepuhkust aitama hästi mõtted uuele äriaastale häälestada.
Eesti esilinastus: maailma üks vaadatuim reklaami dokk "Art & Copy"
„Koos Eesti suurima ja poplaarseima vabas õhus toimiva Katusekinoga tekkis meil mõte näidata filmi, mis on pakkunud laialdast kõneainet maailmas ja millest oleks võimalik õppida ka meil. Doug Pray film "Art & Copy" on just selline meistriteos, mis on suurepärast äratundmisrõõmu pakkuv nii turunduse professionaalidele kui ka piibel neile, kes alles esimesi kogemusi omandavad.“
Eesti esilinastus: "Winny Puhhi pressikonverents"
Teine dokumentaalfilm annab ülevaate Eesti 2013 aasta parimateks turundajateks valitud ansambli Winny Puhh esimesest rahvusvahelisest pressikonverentsist. „Tegu oli Eesti meediat jahmatanud pressikonverentsiga, mida olenemata tema erilisusest, on nii mõnegi kooli meediaõpetajad oma õpilastele pea kohustusliku vaatamiseks teinud,“ märkis ta.
Lisaks filmide vaatamisele on turundajate hooaja avaüritusele plaanitud ka networking ja Kuuma Tooli lühiworkshop koolitaja Anu-Mall Naaritsa eestvedamisel. Hooaja avaüritus kestab kokku kolm tundi.
„Usun, et selline suveõhtul vabas õhus filmi vaatamine loob uue traditsiooni meie turundusürituste kirjusse kalendrisse ja aitab sättida mõtteid uutele töistele väljakutsetele,“ lisas Naarits.
Piletite broneerimine SIIT.