Teatrimaastikule tuleb lisa - POINT!

Peeter Oja

FOTO: TV3

2014. aasta augustis algav teatrihooaeg toob Eesti teatri- ja meelelahutusmaastikule uue kaubamärgi POINT. Uus teater lubab ühiskonnakriitikat, teravat huumorit, värsket nalja ning suurtel lavadel toimuvaid stand-up etendusi, mis kõnetavad publikut  igapäevaelu olulistes küsimustes. 

2014/2015 teatrihooaeg algab jõulise uuendusega. Publikuni jõuab uus kaubamärk POINT, mille eesmärgiks on arendada Eesti stand-up kultuuri, tuues publikuni teravaid ning värskeid stand-up etendusi.

 

POINTi looja, produtsent ja värske isa Karl Kermes räägib uue kaubamärgi kohta järgmist: «POINT sündis soovist ja vajadusest tuua publikuni selgelt eristuv, värskendav, terav ja jõuline meelelahutus. Meelelahutus, mis ei tee lihtsalt nalja nalja pärast, vaid meelelahutus, kus igas naljas oleks mõte. Teater on ühiskonnas ääretult tugev ja oluline instrument. Komöödia ühe teatrivormina on Eesti publiku suur lemmik. Lisaks on naer oluline ja vajalik vahend meie igapäevaelus. Stand-up komöödia on žanr, mis võimaldab käsitleda tänases päevas meid ümbritsevaid teemasid vahetult ning ootamatult,» rääkis Kermes. «POINTi eesmärgiks on tuua lavadele nali, mis haarab publiku kaasa, pakub äratundmist ning ei lase publikul etenduse ajal puhata. POINT tahab luua tekste, mis on vabad klišeedest, meie ambitsioon on viia publik etendusel heas mõttes endast välja niing seda täna Eestis ja maailmas aktuaalsetel teemadel,» lisas ta.

 

POINTi etendused hakkavad toimuma Eesti parimatel lavadel, et kõnetada võimalikult suurt hulka inimesi. Panna nad naerma, kuid samas ka mõtlema olulistel teemadel. Uus teater ühendab näitlejaid, kirjutajaid ja mõtlejaid, kellel on soov Eesti elu kitsaskohti ja igapäevaelu absurdsust luubi alla võtta, ” lõpetab Karl Kermes. 

 

Esimene publikuni jõudev stand-up etendus on PEETER OJA värske ja ülinaljakas «Kui loll võib inimene olla.» 5. augusti esietendusele järgneb turnee Eestimaa parimatel lavadel.

 

Täpsem info POINTi tegemistest SIIT.

 

Tagasi üles