Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Briti ostukeskuste kett vabandas «orjarõivaste» kasutamise eest reklaamis

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Filmi «12 aastat orjana» reklaamplakat
Filmi «12 aastat orjana» reklaamplakat Foto: Wikipedia.org

Briti ostukeskustekett Sainsbury`s esitas pärast ostjatepoolseid kaebusi vabanduse Oscarile kandideerinud filmi «12 Years A Slave» (12 aastat orjana) DVD reklaamimise eest mannekeeni abil, millel olid sealjas orjast peategelase viletsaid riided kujutavad rõivad.

Sellisel viisil reklaamiti filmi Oxfordi supermarketis, edastab news.com.au.

Seal oli protagonist Solomon Northupi kujutav kuju, valge särgi ja tumedate pükstega, milles olid augud.

Üks ostjatest tegi kummalisest reklaamist pildid ja pani need Twitterisse. Pärast seda hakkas kauplus saama ostjatepoolseid küsimusi ja kaebusi.

Sainsbury`s pressiesindaja sõnas, et nad vabandavad, kuna selline «orjarõivaste» reklaam pahandas paljusid.

«Me vabandame. Eemaldasime selle mannekeeni Heyford Hilli ostukeskusest. Seda ei oleks pidanud üldse üles panema,» selgitas esindaja.

Režissöör Steve McQueeni film põhineb tõestisündinud lool. Kolm Oscarit võitnud linateos räägib New Yorgist pärit tumedanahalisest vabast mehest Solomon Northupist (Chiwetel Ejiofor), kes röövitakse ja USA lõunaosariikidesse orjaks müüakse.

Tagasi üles