Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Eesti moodsaim kontserdisaal sai klaaside kõlina saatel nimeks Nordea Kontserdimaja

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Elu24
Copy

Täna Tallinnas sõlmitud koostöölepinguga sai Solarise keskuse juures asuva Eesti ja kogu Baltimaade moodsaima kontserdimaja uueks nimeks Nordea Kontserdimaja. Pikaajalise kultuurivaldkonna toetajana soovib Nordea pank kontserdimajale nime andmisega kinnitada oma täielikku ja pikaajalist pühendumist kultuurivaldkonna edendamisele.

Kontserdimaja juhi Aivar Sirelpuu sõnul sai senise nimesponsoriga sõlmitud leping läbi ja Nordea kui suur kultuurivaldkonna toetaja oli uueks koostööpartneriks üsna loomulik valik.

«Põhjamaade suurim pank sobib ju igati regiooni moodsaima kontserdimaja nimipartneriks,» märkis Sirelpuu ja kinnitas, et uuele nimele üleminek ei too kaasa muudatusi kontserdimaja struktuuris ega programmis.

«Andes oma nime Eesti parimale kontserdimajale, saame justkui ühe vägeva majaka, mis meie väärtusi ja tõekspidamisi kultuuri toetamisel esindab ja kõigile meelde tuletab,» ütles Nordea panga juht Andreas Laane.

Nüüdsest Nordea Kontserdimaja nime kandva esindusliku kontserdisaali neljal tasandil on kokku 1829 istekohta, kaasaegseim valgus-, video- ja helitehnika, mis võimaldab korraldada paljusid eritüübilisi üritusi pop-kontsertidest ning ooperi- ja teatrietendustest kuni messide ja rahvusvaheliste konverentsideni. Kontserdimajas toimub aastas keskmiselt üle 200 ürituse, mida külastab enam kui 200 000 inimest.

2013. aastal maailma juhtiva pangandus- ja rahandusajakiri The Banker poolt parimaks pangaks Eestis tunnistatud Nordea on pikka aega pühendunult ja süvenenult kultuurimaastiku toetamisega tegelenud. Parimateks näideteks toetatud algatuste portfellis Eestis on PÖFF ja Tallinn Music Week.

Täiendavalt haldab Nordea «Viis tärni»-nimelisi keskkondi Facebookis ja veebis, kus ekspertide abiga toob pank esile kultuurisündmusi, mis raha puudusel või muudel asjaoludel ilmselgelt põhjendamatult vähe tähelepanu saavad.

Tagasi üles