Kontserdi avahetkega on selge, et allahindlust kvaliteedi osas söör ja ta meeskond teha ei kavatse: Elton Johni hääl ja klaverimängu oskus on endiselt tasemel, Eesti publiku silmist ja südamest peegelduv lust teevad talle endalegi silmanähtavalt heameelt, mistap on ta valmis klaveri tagant lahkuma, lava teise otsa tatsama ja lähedal seisvate austajate kätt suruma.
Peale tagasihoidliku tervituse juttu Johni suust suurt muidugi ei kuule. Ja ehk pole vajagi – laulud, topelttosin omaaegset muusikaedetabelite hiidu, räägivad tema eest.
Kirsiks tordil on suurepärane valgusšõu lavasügavusse tõmmatud hiidkangal, mis pillutab lustakat arvutianimatsiooni kontserdi algusest lõpuni. Ning muidugi Johni bänd – viis vinget vana, kellest igaüks võiks esineda soolokontserdiga ja suudaks ikka publiku ära hullutada.
Meestest vahvaima pillimängusoorituse teevad oma piimvalgeid pikki juukseid lennutav kitarrist Davey Johnstone, kes ei põlga mõne soolopartii ajal Elton Johnile vaat et sülle istuda, ning kelmikas klahvpillimängija Guy Babylon. Ühiselt pakuvad nad Johni meisterlikule klaverikõlale väärikat lisa.
Tõsi, Rocca al Mare suurhallis on ükskõik millise kontserdi nautimisega alati igavene häda: mida võimsamalt kostub lavaheli, seda häirivamaks muutub õõnsa ruumi metalne kaja ning nii on kohati mure juba rütmi mõistmisega.
Jubedama aimu suurhalli halvast akustikast saavad need, kes lava ees seisavad: nendeni jõuab saali otsast plekiselt tagasi peegelduv trummilöök pea sekundilise vahega.
Lätlastel on uue Arenaga ikka vedanud, taban end mõttelt hetkel, mil ühismängust ja publiku poolehoiust joovastunud rokikuuik on jõudnud «Crocodile Rocki» (1973) rokkivasse keskpaika.
Õnneks ei suuda see publiku meelt morjendada. Pärast säärast positiivset mammutkontserti ja ühiselt kaasaüüratud lõpulugu «Your Song» (1970) tundub, et elurõõmsa sööri vaimustava rokipeo külaline tahaks tõenäoliselt igaüks ehk veelgi olla.
15. septemberil Saku Suurhallis