Eile Palm Springsis Coachella muusikafestivali raames toimunud üritusel teatas H&M, et brändi järgmine disainiprojekt sünnib koostöös Ameerika moelooja Alexander Wangiga.
H&M alustab koostööd Ameerika moedisaineri Alexander Wangiga
New Yorgis tegutseva moelooja bränd on alates selle lansseerimisest aastal 2007 saanud julge lihtsuse ning ootamatu iroonia sünonüümiks. Alexander Wangi emotsioonirikas meelelaad kajastub tema vastuolulistes püüdlustes olla üheaegselt nii veatu kui ka ebatäiuslik, viidates järjekindlalt igapäevaste vormirõivaste ideele.
«Alexander Wang x H&M» kollektsioon pakub rõivaid, aksessuaare ja elustiilitooteid nii naistele kui ka meestele ning neid iseloomustab Wangile omane urbanistlik stiil. Kollektsioon jõuab 6. novembrist 2014 müügile 250sse H&Mi kauplusesse ja veebipoodi üle ilma.
«Mulle on suureks auks saada osa H&Mi suurejoonelistest disainikoostöödest. Töö H&Mi tiimiga on põnev ja lõbus protsess. Meie meeskond on avatud mõtlemisega ning julgelt piire nihutav, luues nõnda uusi loomingulisi platvorme. See on parim viis tutvustada Alexander Wangi brändi ja elustiili laiemale publikule,» sõnas Wang.
«Alexander Wang on tänapäeva moemaailma üks olulisemaid arvamusliidreid. Ta mõistab suurepäraselt, mida inimesed kanda soovivad, ning loob oma kollektsioone nakatava kire ja energiaga. On tõeliselt võrratu teha sel aastal koostööd just temaga,» sõnas H&Mi loovkonsultant Margareta van den Bosch.
Käesolev disainerkollektsioon on esimene, mille raames teeb H&M koostööd Ameerikast pärit moeloojaga.