Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Loovusfestivali Kuldmuna 2014 võitjad selgunud!

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Anu Saagim
Copy

Täna selgusid Lennusadamas pidulikul Loovusfestivali Kuldmuna 2014 auhinnagalal parimad turunduskommunikatsiooni lahendused reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias.  Esmaskordselt anti välja elutööpreemia valdkonda panustanud isikule, mille pälvis 2014. aastal Olav Osolin.

Aasta digiagentuuriks valiti Fraktal, reklaamiagentuuriks Utopia, üritustutundusagentuuriks Orangetime Event, meediaagentuuriks IDEA, suhtekorraldusagentuuriks Ogilvy PR ning disainiagentuuriks Age McCann. Parimaks kliendiks tunnistati RSA kindlustus.  Parima telereklaami tiitli võitis Utopia poolt kindlustusseltsile RSA loodud klipp “Hea tegu liikluses”.

“Soovime konkursiga väärtustada Eesti turunduskommunikatsiooni valdkonna tegijate tööd ning seda ka väärikalt auhinnata,” kommenteeris Eesti Turunduskommunikatsiooni Agentuuride Liidu (ETKAL) juhatuse liige Tauno Loodus. “Sel aastal hindasid võistlustöid tunnustatud tegijad välisriikidest, kelle tagasiside aitab agentuuridel edaspidi rahvusvahelistel konkurssidel osaleda,” lisas Loodus.

Esmakordselt anti välja Elutöömuna valdkonna arengusse panustanud isikule.

“Olav Osolini nimi ei vaja reklaamivaldkonnas pikamalt tuvustamist. Olav on agentuure nii loonud kui juhtinud ning teeb täna ka tänuväärset tööd õppejõuna. ETKAL-i juhatusel on au esimene elutööpreemia üle anda,” rääkis Loodus.

Kuueteistkümnendat korda toimuvale loovusfestivalile Kuldmuna kandideeris sel aastal 549 tööd reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias. Auhinnagalal jagati välja23kuldmuna, 25 hõbemuna ning 26pronksmuna.

Noortekonkursil Pesamuna tuli 48-tunni jooksul osalejatel seekord oma loovus proovile panna kampaania väljatöötamises, mis kutsuks üles osalema Euroopa Parlamendi valimistel. Võitjaks osutusAnder Avila ja Kristjan Jekimovi loodud “Linnuke”.

16. Kuldmuna toimub järjepideva Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates aastast 1998 eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid. Kuldmuna 2014 võitjad selguvad 7. märtsil Tallinnas Lennusadamas toimuval pidulikul auhinnagalal.

ETKAL on 2013-nda aasta kevadel asutatud Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuuride ühine katusorganisatsioon. ETKAL-i eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohtade kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega. 

Vaata pilte pittu saabujatest!

Tagasi üles