/nginx/o/2010/05/31/377971t1h1267.jpg)
Pittsburghi ja Baylori ülikooli läbi viidud uuringust selgus, et enamik inimesi planeerib poodi minnes nn hetkeostud ette.
Pittsburghi ja Baylori ülikooli läbi viidud uuringust selgus, et enamik inimesi planeerib poodi minnes nn hetkeostud ette.
Uuringu autorid küsisid Texase erinevatesse kauplustesse sisenejatelt, mida nad tahavad osta, palju kulutada planeeritud ostudele ja palju kavatsevad kokku raha kulutada, vahendab Geniusbauty. Inimesed näitasid poest lahkudes oma oste ning vastasid küsimustele uuesti.
Selgus, et 75 protsenti uuringus osalenutest planeerisid ootamatuteks ostudeks varuraha ning teadsid väga täpselt, palju poes kulutada kavatsevad.
Uuringu autorid järeldasid, et ostjad eeldavad poodi minnes, et neil võib mõni ununenud asi meelde tulla või tekkida ootamatu tahtmine midagi osta ning paljud plaanivad impulssostud ette.