Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

USAs tekitasid sensatsiooni anatoomiliselt korrektsed mannekeenid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Inna-Katrin Hein
Copy
Anatoomiliselt korrektsed mannekeenid
Anatoomiliselt korrektsed mannekeenid Foto: SCANPIX

USAs New Yorgis East Houston Streetil asuva American Apparel poe vaateaknal jäävad silma mannekeenid, kellel on häbemekarvad ja rinnanibud.

Need anatoomiliselt korrektsed mannekeenid tekitasid sensatsiooni, edastab Huffington Post.

Poe esimdaja sõnul panid nad uued mannekeenid üles eile pärastlõunal ning need näitavad naisi sellistena nagu naised on.

American Apparel loodab, et need «naturaalsed» mannekeenid kasvatavad sõbrapäeva eelselt müüki.

«Näha on, et need mannekeenid «töötavad». Paljud peatuvad vaateakna ees ning teevad neist fotosid. Meie firma reklaamtriki vastu tunneb ka meedia huvi,» selgitas esindaja.

American Apparel on ka varem oma toodete reklaamimisel häbemekarvu kasutanud tekitades šokiefekti.

Möödunud aasta sügisel müüs see firma T-särke, millel oli kujutatud menstrueerivat naist.

2011. aastal aga kasutas see firma modelli, kellel paistsid aluspesust häbemekarvad.

American Appareli austaja Dov Charney sõnas, et nad kasutavad toodete reklaamimisel naisekeha «selles täies hiilguses» ning ei karda kohtusse kaebamist.

Samas aga ei ole veel teada, kas sellised mannekeenid kutsuvad ostjaid selle firma tooteid rohkem ostma.

Tagasi üles