Ajaleht parandas vea 48 aastat hiljem

The New York Timesi toimetus

FOTO: Wikipedia.org

USAs ilmuv ajaleht The New York Times parandas 48 aasta pärast artikli ilmumist sinna lipsanud vale nime.

Muusikaliarvustusse sattus vale perekonnanimi 1960. aastal, kirjutab STT.

Broadway muusikalis «West Side Story» üles astunud George Likerist sai artiklis George Johnson.

Liker võttis möödunud nädalal ise selle ajalehe toimetusega ühendust ja juhtis ajakirjanike tähelepanu veale.

Ajaleht avaldas sellekohase õienduse.

Näitleja sõnul oli tema palve viga parandada õigustatud, kuna ta taotleb rolli «West Side Story» uuslavastuses.