Seksika pesu müük kasvab keskealiste naiste arvelt

Kui varem ostsid seksikat pesu peamiselt kahekümnendates piigad, siis nüüd on selle avastanud ka neljakümnesed naised.

FOTO: SCANPIX

Suurbritannias on tänu keskealiste naiste eneseteadvust kasvatavatele filmidele ja sarjadele tõusnud kauni naistepesu müüginumbrid.

Neljakümnendates naistele annavad eeskuju nende eakaaslastest rääkivad filmid ja telesarjad nagu «Seks ja linn» ning «Cougar Town,» mille keskealised kangelannad on iseseisvad ja enesekindlad, kirjutab Reuters.

Kaubandusketi Debenhams teatel turgutavad pesumüüki just sellistes filmides ja sarjades leiduvad stseenid, kus neljakümnendates ja viiekümendates naised palju nooremate meestega voodirõõme naudivad.

Debenhamsi tehtud turu-uuring näitas, et viimase poole aasta jooksul on keskealised naised hakanud seksikamat aluspesu eelistama.

Poeketi pesuosakonna esindaja Annette Warburton ütles, et just «Seksi ja linna» ning «Cougar Towni» kangelannad annavad keskeas naistele postiivset eeskuju ja julgustavad neid enda heaoluks raha kulutama. Ta lisas, et paljud neljakümnendates naised hakkavad pärast laste saamist ja lahutust oma keha uuesti avastama.

Warburtoni sõnul ostsid push-up rinnahoidjaid, stringe, korsette, sukki ja sukahoidjaid siiani peamiselt varastes kahekümnendates naised, kuid nüüd kasvab huvi nende vastu üha enam ka vanemate naiste seas.

Ta lisas, et keskealistele suunatud seksikas pesu selline turuosa, mis eeldatavasti lähiajal tuntavalt kasvab, kui tootjad oskavad nõudlusele vastata.

Tagasi üles