HULA «metsastub» täna Baltika moetänaval

Hendrik Alla
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Taaskasutusprojekt Ela Hästi
Taaskasutusprojekt Ela Hästi Foto: Tarvo Varres

Tänasest on Baltika Kvartali Moetänaval müügil EKA moedisaini kaubamärgi HULA uus kollektsioon ning liftifuajees avatud HULA moefotode näitus. Kell 16-18 on kõik huvilised teretulnud kohtuma HULA disaineritega.


Moetänaval müüki tulev EKA moedisaini 3. kursuse tudengite disainitud kollektsioon «Metsastumine» pakub nutikalt värskeid disainilahendusi, harmoonilist looduslikku värvigammat ja naturaalseid materjale. Kaubavalikust leiavad huvilised kergeid casual rõivaid ja põnevat avastamist jagub nii naistele kui meestele.

HULA kollektsioonis «Metsastumine» püüavad noored moeloojad leida vastust küsimusele, kuidas tunda end täisväärtusliku isiksusena kivist linnades, kus elu alustaladeks on hingetud mikroskeemid. Naturaalne ja värske kollektsioon on kui kergendatud hingetõmme - õnneks viivad Eestimaa tolmused teed lõpuks ikka kusagile rohelisse metsatukka. Rohelusest inspireeritud kollektsioon on nagu moodne kamuflaaž kivist ja klaasist linnas. See on omamoodi põgenemine turvalisse ja rohelisse tsooni, kus linnareeglid enam ei kehti.

HULA moefotode näitusel tulevad esitlusele seitsme kollektsiooni fotod aastatest 2002-2009. Õppetööna valminud fotod on rohkem küll kaubamärgi turundusmaterjal, ent korduvalt on nendega edukalt osaletud ka erinevatel kunstinäitustel (näiteks Rahvusvahelisel Graafikabiennaalil Kaliningradis, Tallinnas Kumu-s, Pariisis Louvre´is Sad Expol ja mujal). HULA maailma on jäädvustanud Mark Raidpere, Tarvo H. Varres, Gavin Fernandes, Marin Sild jt. Näitus on Baltika Kvartalis avatud 16. maini.

HULA on EKA moedisaini osakonna kaubamärk, mis loodi 2002. aastal nelja magistrandi grupitööna. Nimetus tekkis magistrantide perekonna nimede esitähtedest: Hanson, Ulfsak, Lensment ja Ahven.

HULA eesmärgiks oli luua võimalikult tugevapõhjaline universaalne Eesti rõivabränd, kus on oluline ühendada globaalsed moeideed kodumaiste vajadustega ning kohaliku tööjõu, materjalide ja tootmisbaasi kasutamine. Brändi-projekti on kodeeritud pidev uuenemine ja areng, sest iga hooaja esemeid disainivad uued tudengid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles