Prantsuse firma Danone palkas oma jogurtijoogi Actimel reklaamimiseks iluuisutreeneri ja pereema Anna Levandi koos abikaasa ja lapsega.
Anna Levandi reklaamib uhkusega välismaa jogurtijooki
Anna Levandi ütles, et otsus Actimeli uueks näoks saada oli tema jaoks hästi läbimõeldud. «Ettepanek, et just mina saaksin Actimeli uueks näoks, oli au ja motivatsioon,» märkis Levandi. Reklaamide filmimisest võtsid osa ka Anna abikaasa Allar ja poeg Arlet. «Olen oma noorimale pojale, kes ka reklaamis osales, Actimeli ostnud juba kolm aastat. Ka teistele lastele meeldib see ja ise tarbin piimatooteid omaealistest oluliselt rohkem. See on kasulik ja tervisele tähtis,» reklaamis Levandi jooki.
Klipid kujutavad Anna Levandi tempokat päeva - perega hommikust söömas, trennis noori uisutajaid juhendamas ning abikaasaga romantilisel õhtusöögil. «Kõik mu päevad on väga tegusad, sest tahan saavutada parimaid tulemusi nii spordis kui isiklikus elus. Minu jaoks on oluline alustada iga hommikut nii, et terve päev oleks täiuslik. Tean, et tasakaalustatud toitumine on tähtis minu heaolule. Rikastan seda Actimeliga, sest see on nii maitsev ja unikaalse koostisega,» räägib Levandi klipis.
Danone Baltikumi turundusjuht Evija Strele lausus, et Anna Levandi on suurepärane eeskuju ja inspiratsiooniallikas paljudele. «Anna on fantastiliselt särav ja aktiivne naine, kes suudab iga päev ära teha palju nii rahvusvahelisele spordiareenile talente treenides kui kodus abikaasa ja emana. Seega oli Anna loomulik valik Actimeli uueks reklaamnäoks ning meil oli heameel, et ta selle kutse ka rõõmuga vastu võttis,» lausus Strele.