Ettekäänded, mis sind trenni ei taha lubada

Trenn. Foto on illustratiivne.

FOTO: Panther Media/Scanpix

Nii tahaks trenni teha, aga tööd on hirmus palju. Ja tegelikult kurk ka pisut valutab... Tuleb tuttav ette? Kes meist ei oskaks leida vabandusi, et treenimist edasi lükata.


On viimane aeg endale tunnistada, et on ettekäändeid, mis tegelikult vett ei pea. Viktklubb.se on välja toonud viis levinumat vabandust, mida me tihti kergekäeliselt leiame.

Mul ei ole aega.

See ei pea paika, kui sa samal ajal terve õhtu teleri ees veedad. Osta koju stepper ning nii põletad filmi vaatamise ajal 600 kilokalorit ning uudistesaatega vähemalt 200.

Piinlik on.

Ära mõtle kogu aeg sellele, mida teised arvavad. Kui sulle ei meeldi teiste pilkude all punetava näoga joosta, siis võid alati alustada jalutuskäikudest metsas. Jalutamiselt saad tasapisi üle minna sörkimisele või rattasõidule.

Kardan trenni minna.

Ettekujutus, et treeningsaalis käivad vaid ülimalt treenitud tüübid, ei pea paika. Inimesi on igat sorti ning kui sa juba mõnda aega trennis oled käinud, siis ei huvita sind enam teised. Ka nemad ei jälgi sind terase kullipilguga.

Mul on nohu.

Lihtne on trennist loobuda, kui kujutad endale ette, et oled haige. Sageli on see vaid vabandus, et treenimisest viilida. Kui oled natuke nohune, siis tee üks jalutuskäik või kui sul jalg valutab, saad ikkagi jõusaalis teisi lihaseid treenida.

Sport on igav.

Ei pea paika. Treenida on lahe, kindlasti palju lõbusam, kui kodus istuda ja telerit vahtida. Treeni kellegagi koos. Või laadi oma mp3-mängijale head muusikat ja põnevaid audioraamatuid, mida kuulad vaid treeningu ajal.