Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Ülevaatepidu tutvustab folkansambleid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Sakala
Copy
Laupäeval astub teatris NO99 toimuval kontserdil teiste hulgas üles ka Paabel.
Laupäeval astub teatris NO99 toimuval kontserdil teiste hulgas üles ka Paabel. Foto: PEETER KÜMMEL/SAKALA

Eesti pärimusmuusika keskus annab ka tänavu «Tallinn Music Weekil» üksikasjaliku ülevaate sellest, mis meie pärimusmuusika maastikul parajasti sünnib.


Laupäeval, 27. märtsil kell 20 teatris NO99 algav ülevaatepidu koosneb kaheksast 30-minutilisest kontserdist, millel esinevad pärimusmuusika koorekihti kuuluvad ansamblid. Lavale astuvad Tuule Kann ja Jaak Sooäär, Klapp, Atlas, Virre, Paabel, Svjata Vatra, Strand...Rand ja Zetod.



Keskuse projektijuhi Harlet Orasmaa sõnul on tänavu põhirõhk ansamblitel, kes ise on olnud viimasel ajal oma tegevuses aktiivsed ning andnud ohtralt kontserte.


«Need on muusikud, keda pärimusmuusika sõbrad hästi teavad,» rääkis Orasmaa. «Samas ei saa öelda, et laval oleks kogu Eesti pärimusmuusika paremik, sest kõiki neid poleks kuidagi võimalik ühte õhtusse mahutada.»



«Tallinn Music Week» on Eesti muusika festival, millel on ambitsioonikas plaan näidata nii Eesti kui välispublikule ühe intensiivse nädalavahetuse jooksul Tallinna paremates klubides aktuaalsemat, omanäolisemat ja huvitavamat Eesti muusikat kõigist võimalikest muusikažanritest. Selleks puhuks on Tallinna sõitnud muusikamaailma niiditõmbajad mitmelt poolt Euroopast.



Festivali tähtis osa on muusikatööstuse asjatundjatele ja huvilistele mõeldud seminarid, mille reedene programm jõuab Skype'i vahendusel ka Tartu ülikooli Viljandi kultuuriakadeemia tudengiteni.



Videokõne abil luuakse otseühendus kultuuriakadeemia auditooriumiga, kus saab sel moel konverentsil virtuaalselt osaleda. Kõneldakse uue meedia efektiivsetest kasutusmeetoditest, muusikastiilide julgest ühendamisest nüüdismuusikafestivalidel, mänedžeri olulisusest artistikarjääri edendamisel ning kultuuri ja loometööstuse rahastusmudelitest Euroopas.

Tagasi üles