Reklaamikonkursil "Kuldmuna 2010" pälvib Pesamuna tiitli võistkond, kes teeb etteantud teemal 48 tunni jooksul parima kampaaniakavandi.
Noored reklaamitegijad panevad end proovile
„Tahame sellega anda noortele loovinimestele võimaluse end näidata ja luua järelkasvule uusi võimalusi rahvusvahelise tunnustuse saavutamiseks," ütles Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) president Heily Aavik.
Noortekonkursist on osa võtma kutsutud kõik kuni 28-aastased tudengid või reklaamiagentuuride töötajad. Võistluse kaks parimat meeskonda saadab ERAL koostöös ajalehega "Postimees" ja Estonian Air suvel osalema Cannes'i Rahvusvahelisele reklaamifestivalile.
Osavõtjatel tuleb ERALi kodulehel registreeruda enne 10. veebruari, mil avalikustatakse tänavuse konkursi teema. Pärast lähteülesande saamist on igal meeskonnal aega 48 tundi kavandite esitamiseks. Parimate kavandite autorid kuulutatakse välja "Kuldmuna 2010" auhinnagalal 19. märtsil Tallinnas Nokia Kontserdimajas.
Möödunud aastal tuli loovmeeskondadel välja töötada reklaamikampaania teemal "Rämpstoit koolis". Pesamuna tiitlile konkureeris 19 võistkonda.
„Soovitaksin tänavustel osalejatel rohkem tähelepanu pöörata teema raames püsimisele. Eelmise aasta tööd olid noortele omaselt kohati nii lennukad, et põrutasid lähteülesandest mööda," nentis mulluse Noortekonkursi žürii esimees Madis Ots reklaamiagentuurist Vatson Wunderman. „See on reklaamivaldkonna vastu huvi tundvate noorte jaoks kindlasti koht, kus tähelepanu saada ja särada."
Möödunud aastatel konkursile esitatud töödega saab tutvuda