Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Eesti moedisainerid panevad müüki oma ainueksemplarid

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Anu Saagim
Copy
Stockmannis avatakse piduliku moeshowga Eesti disainile pühendatud moeprojekt
Stockmannis avatakse piduliku moeshowga Eesti disainile pühendatud moeprojekt Foto: Stockmann
3. veebruaril kell 17.00 avatakse Stockmannis pidulikult moe-show'ga Eesti disainile pühendatud moeprojekt, mille käigus saab omandada kohalike disainerite viimaseid kollektsioone.

Esindatud on erinevad stiilid: midagi noortele, on klassikat, minimalismi, etnot kui ka natuke luksust.

Naisteosakonnast leiab Marit Ilisoni, Reet Ausi, Liina Viira, Lilli Jahilo, Kristina Viirpalu, Xenia Joosti, Katrin Kuldma ja Ülle Suurhans-Pohjanheimo loomingut; noorteosakonnast Tallinn Dollsi ja MAKI (Mariana Kolesnik, Kirill Safonov) uusi kollektsioone ning meesteosakonnast Katrin Kuldma meesterõivaid.

Iga disainer paneb müüki kuni 10 ainueksemplari ja lisaks 5-7 komplektist koosneva minikollektsiooni, mis on saadaval kolmes suuruses – 36, 38, 40 või S, M, L.

Projekti loovjuhil Oksana Tanditil on väga hea meel, et Stockmann tuli välja initsiatiiviga esitleda maailmanimedega kõrvuti Eesti disainereid. Ettevõtmise peamine eesmärk on eelkõige muuta stereotüüpi, et lääne rõivabrändid või disainerid on meie kodumaistest paremad.

Loomulikult on peakohtunikuks siin ostja, kuid peamine on pakkuda talle võimalust, olgugi, et ühe kuu jooksul, soetada omale rõivaid kohalike disainerite viimastest kollektsioonidest.

Stockmanni turundusjuhi Krista Luhaste sõnul on novaatorliku idee eeskujuks Riia Stockmann, kus sarnane üritus leidis aset novembris ja mille eesmärgiks oli kohaliku toote tähtsustamine ning selle kliendile teadvustamine.

Kristal on hea meel Tallinnas kohalik moedisain kliendile kättesaadavaks teha ja teisalt pakkuda disainereile võimalust katsetada oma loomingut potentsiaalsete tarbijate peal.

Tagasi üles