Kõigile, kes on aeg-ajalt mures, et nende peades ei liigu piisavalt nutikaid mõtteid, teeb lohutava pai Itaalia rõivafirma Diesel. Nimelt kannab nende viimane kampaania väga pretensioonikat nime - «Be Stupid».
Tuntud teksafirma sõnum sulle: «Be Stupid!»
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tegelikult ei propageeri Diesel küll päris lauslollust, vaid püüab pigem kutsuda üles mõnikord kainet mõtlemist unustama ning hoopis südamega mõtlema - «tark kuulab mõistuse, rumal südame häält».
Reklaam õhutab inimesi üle maailma rohkem riskima ja oma ideede headusesse uskuma. Natuke rumal võib meist olla igaüks.
Kampaania sõnumit saad lähemalt lugeda alljärgnevast veebiklipist.