/nginx/o/2010/01/28/303273t1h935b.jpg)
Kõigile, kes on aeg-ajalt mures, et nende peades ei liigu piisavalt nutikaid mõtteid, teeb lohutava pai Itaalia rõivafirma Diesel. Nimelt kannab nende viimane kampaania väga pretensioonikat nime - «Be Stupid».
Kõigile, kes on aeg-ajalt mures, et nende peades ei liigu piisavalt nutikaid mõtteid, teeb lohutava pai Itaalia rõivafirma Diesel. Nimelt kannab nende viimane kampaania väga pretensioonikat nime - «Be Stupid».
Tegelikult ei propageeri Diesel küll päris lauslollust, vaid püüab pigem kutsuda üles mõnikord kainet mõtlemist unustama ning hoopis südamega mõtlema - «tark kuulab mõistuse, rumal südame häält».
Reklaam õhutab inimesi üle maailma rohkem riskima ja oma ideede headusesse uskuma. Natuke rumal võib meist olla igaüks.
Kampaania sõnumit saad lähemalt lugeda alljärgnevast veebiklipist.