/nginx/o/2010/01/19/299106t1h5b71.jpg)
Järjest rohkem on neid kuulsaid firmamärke, kes endale väärikat esindajat valides noorust ainukeseks vooruseks ei pea. Nõnda saigi 49-aastasest Julianne Moore'ist Bvlgari uus reklaamnägu.
Järjest rohkem on neid kuulsaid firmamärke, kes endale väärikat esindajat valides noorust ainukeseks vooruseks ei pea. Nõnda saigi 49-aastasest Julianne Moore'ist Bvlgari uus reklaamnägu.
Näitlejanna hakkab reklaamima maineka firma ehteid, kellasid ja käekotte, vahendab Chic.se.
Ettevõte põhjendab valikut kauni daami ajatu karisma ning külgetõmbava magnetismiga.
Kaubamärgi esindaja sõnul on Moore'i ilu, intelligentsus ja enesekindlus need omadused, mis teevad temast täiusliku Bvlgari-naise.
Karismaatiline näitlejanna on reklaamfotodel heitnud seljast viimse kui rõivaeseme ning poseerib nii, nagu teda kunagi loodi.
Uus kampaania kannab nime «Eccentric Charisma» ning see valmib lõplikult veebruariks.
Julianne Moore'i reklaamfotosid näed SIIT ja SIIT.
Allpool toodud videoklipp lubab heita kiire, kuid hõrgu pilgu ka reklaamitegemise kulisside taha.