Reklaamivaba Eesti Televisiooni üleeilses «Ringvaate» saates, mida juhtisid Anu Välba ja Marko Reikop, võis korduvalt näha Solarise keskuse ja mitme kaupluse logosid.
«Ringvaatesse» lipsasid ikkagi sisse keskuse reklaamid
Ehkki saate kolimist Solarise keskusse põhjendati osalt just sellega, et erinevalt teistest kaubanduskeskustest ei jää seal kaupluste logod näha, siis neljapäevaõhtune saade tõestas muud: stuudiost väljas tehtud saatelõiku spordikuulsuste jõukatsumisest ilmestasid korduvalt nii Solarise kui ka mitme kaupluse logod, kirjutab Õhtuleht.
Rahvusringhäälingu juhatuse esimehe Margus Allikmaa sõnul olnuks parem, kui logod poleks kaadrisse sattunud. «Sellises kohas saadet tehes logosid täielikult vältida ei ole küll võimalik, aga kui see hakkab korduma, on asi väga halb,» ütles ta.
Reklaamikriitik Linnar Priimägi suhtub leidis aga, et Solarise juhtumi puhul on tegemist pigem semiootika ehk märgiteadusega: «Kui rahvusringhääling teeb saate tänaval, siis me neid märke ei märka, aga Solarise puhul inimene otsib neid märke ja ka leiab.»