«Ringvaatesse» lipsasid ikkagi sisse keskuse reklaamid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
ETV saate «Ringvaade» stuudio Solarise keskuses.
ETV saate «Ringvaade» stuudio Solarise keskuses. Foto: Liis Treimann

Reklaamivaba Eesti Televisiooni üleeilses «Ringvaate» saates, mida juhtisid Anu Välba ja Marko Reikop, võis korduvalt näha Solarise keskuse ja mitme kaupluse logosid.

Ehkki saate kolimist Solarise keskusse põhjendati osalt just sellega, et erinevalt teistest kaubanduskeskustest ei jää seal kaupluste logod näha, siis neljapäevaõhtune saade tõestas muud: stuudiost väljas tehtud saatelõiku spordikuulsuste jõukatsumisest ilmestasid korduvalt nii Solarise kui ka mitme kaupluse logod, kirjutab Õhtuleht.

Rahvusringhäälingu juhatuse esimehe Margus Allikmaa sõnul olnuks parem, kui logod poleks kaadrisse sattunud. «Sellises kohas saadet tehes logosid täielikult vältida ei ole küll võimalik, aga kui see hakkab korduma, on asi väga halb,» ütles ta.

Reklaamikriitik Linnar Priimägi suhtub leidis aga, et Solarise juhtumi puhul on tegemist pigem semiootika ehk märgiteadusega: «Kui rahvusringhääling teeb saate tänaval, siis me neid märke ei märka, aga Solarise puhul inimene otsib neid märke ja ka leiab.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles