Meestel tuleb endale aluspükse hankida vaid seitsmeteistkümnel aastal oma elust, selgus ühe Briti kaubamajaketi poolt korraldatud uuringust. Ülejäänud eluaastate jooksul teevad seda nende eest emad ja naised.
Meestel tuleb aluspükse osta vaid 17 aastal oma elust
Debenhamsi kaubamaja korraldas klientide seas küsitluse, millest tuli välja, et lapsepõlves ja teismeeas ostavad poistele aluspesu enamasti emad, kirjutab Telegraph.
Sellele järgneb lühike iseseisvuse periood, mille ajal mehed endale ise vupleid ja boksereid peavad hankima. Enamasti jääb see aeg 19. ja 36. eluaasta vahele.
Pärast seda jäävad mehed vaiksesse kodusadamasse ankrusse ning usaldavad mitmed kohustused oma tüdruksõprade ja naiste õlgadele. Sealtpeale näeb mehi kaubamajade pesuosakonnas harvemini kui kummitusi.
Debenhamsi esindaja Rob Faucherand räägib, et on päris kummaline, et isegi kõige matšolikumad mehed delegeerivad uute aluspükste ostmise - mis ometi on nende maskuliinsele kehaosale kõige lähem rõivaese - naistele niipea, kui see võimalus avaneb. Ta usub, et freudistidel oleks siin üht-teist analüüsida.
Suurbritannia suurim pesumüüja Marks & Spencer on sellest trendist juba ammu teadlik ning seetõttu on ka selle poeketi meeste aluspesu osakond suunatud eelkõige naissoost ostlejatele.
Ka meeste aluspesu reklaamivad fotod ja posterid mängivad sageli naiste emotsioonidele, mille heaks näiteks on ka jalgpallur David Beckham Armani aluspükste reklaamis.
Marks & Spenceri esindaja sõnul on nad tähele pannud, et David Beckhami stiilis aluspükse eelistavad osta just nimelt naised, mitte mehed.