Majanduslanguse ajal hoiavad naised kokku rõivaste, restoranikäikude ning puhkuste pealt, kuid neil ei ole mõtteski loobuda kosmeetikast.
Punane huulepulk aitab naistel kriisi üle elada
Huulepulga-faktoriks kutsutav trend näitab lauvärvide, parfüümide ja eriti huulepulkade müüginumbrite suurenemist - seda vaatamata kitsastele aegadele, kirjutab Daily Mail.
Olukorras, kus luksus on limiteeritud, on naistel lihtsam sirutada käsi suhteliselt odava huulepulga kui mõne uue rõivaeseme poole, rääkimata siis spaas veedetud puhkusest.
Ei tasu aga arvata, et naised oma viimaseid veeringuid liialt hindavad ning eelkõige odavaid ilutooteid valivad - otse vastupidi. Statistika näitab, et naised eelistavad tippkvaliteediga nimekaid tooteid.
Eelmise sajandi kolmekümnendad aastad, kui maailma vallutas Suur depressioon, tõid kaasa täpselt samasuguse fenomeni. Kasvav töötus ja tihedam konkurents sundisid naisi enda eest rohkem hoolitsema, et võimalikult hea välja näha.
Selfridge'i kaubamaja direktori Anne Pitcheri sõnul lisab erkpunane huulevärv naistele enesekindlust, mida majanduslanguse ajal hädasti vaja läheb. Kaubandusinimesena oskab Pitcher lisada, et just nimelt punane huulepulk on ostjate seas eriti populaarne ning usub, et eks oma osa ole selles ka näitlejannadel Scarlett Johanssonil ja Monica Belluccil, kes klassikalist Hollywoodi meiki armastavad kanda.