Sel nädalavahetusel toimub mõlemas Port Arturi kaubamajas esimest korda kampaania "P.A.P.P. 2009" ehk Port Arturi PoodlemisPidu, mille käigus tutvustatakse Port Arturi poode ja teenindusasutusi teemagruppide kaupa.
Port Arturis tuleb poodlemispidu
Port Arturi turundusjuhi Tair Antoni teatel on novembri ja detsembri esimesel kahel nädalavahetusel toimuva kampaania põhimõtteks head hinnad, uued pakkumised ja temaatilised tegevused.
"Et Port Artur 1s ja Port Artur 2s on kokku üle 90 poe ja teenindusasutuse, võimaldab kampaania ülesehitus kaubagruppide kaupa paremini välja tuua kaubagrupi eripära ning sügavuti tutvustada tooteid ja teenuseid," rääkis Anton.
Kampaania "P.A.P.P. 2009" ajal toimuvad moeetendused ja poodides on stilistid, kes annavad nõu hoojaks 2009/2010. Välja on pandud kingitused ja auhinnad neile, kes oste sooritavad. Korraldatakse esitlusi ja degustatsioone, et ostja teaks täpselt, mida ta endale soetab. Peale selle saab osaleda mängudes ja võistlustel.
Keskusele omase temaatilise tegevuse kõrval täidab nädalavahetusi rikkalik kultuuriprogramm.
Sel nädalavahetusel on reedest pühapäevani teemaks "King ja rõivas, kodu ja elektroonika".