Naisenäljas mees kaebas šampoonitootja kohtusse
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
India mees annab kohtusse hügieenitarbeid tootva firma, mille reklaamides napis riides naisi näidatakse, sest temal ei õnnestunud nende toodete abil naist leida.
26-aastane Vaibhav Bedi on Lynxi nimelise sarja tooteid kasutanud üle seitsme aasta, kuid tulutult, vahendab Ananova.
Nimelt eeldas mees, et kuna šampoonide, dušigeelide, deodorantide ja juuksegeelide reklaamides näeb ahvatlevaid poolpaljaid naisi, õnnestub ka tal endal Lynxi toodete abil naine leida.
Seda aga ei juhtunud ning nüüd süüdistab noormees Lynxi endale depressiooni ja psühholoogilise kahju tekitamises. Selle eest nõuab ta hügieenitarvete tootja emafirmalt Unileverilt ligi 454 000 krooni.
«See firma pettis mind, sest nad ütlevad oma reklaamides, et kui sa nende tooteid kasutad, hakkad naistele meeldima. Ma kasutasin neid seitse aastat, aga ei leidnud ühtki tüdrukut,» põhjendas Bedi kohtussekaebamist.
Unilever keeldus juhtumit kommenteerimast.