Briti kõrgmoemaja Jimmy Choo otsustas lihtsurelikele kättesaamatust kõrgusest alla tulla ning disainis tuntud kiirmoeketile H&M terve rea aksessuaare.
Kõrgstiletod sihivad H&M'i
Naistele käsitööna valmivaid luksuslikke kingi ja disainkäekotte pakkuv ettevõte sai alguse 1996. aastal, kui ajakirja Vogue toimetaja Tamara Mellon ja kingadisainer Jimmy Choo ühise kompanii otsustasid asutada.
Pigem odavapoolsete toodete poolest tuntud H&M osutus glamuurikaupu pakkuvale firmale parajaks pähkliks - H&M'i hinnaklassi ja kõrgkvaliteeti ei ole sugugi lihtne ühendada, vahendab WWD.
«Jimmy Choo for H&M» kollektsioon on ühtlasi poeketi esimeseks koostööks aksessuaaride valdkonnas. Rõivaste osas on H&M töötanud koos mitmete maailmas tuntud moeloojate nagu näiteks Karl Lagerfeldi, Stella McCartney, Viktor&Rolfi ja Roberto Cavalliga.
Rõivaste disainimise võimalus pakuti välja ka Tamara Mellonile, kes ideest põnevusega kinni haaras.
Sügismoe puhul sai Mellon inspiratsiooni seitsmekümnendate lõpuaja popikoonidest ja India hipidest. Ta iseloomustab kollektsiooni sõnadega: osta nüüd ja kanna kohe.
Käekottide ja ehete kõrval ei puudu kollektsioonist ka pilvelõhkuja-kontsadega Jimmy Choo stiletod, mis on kuraditosina aasta jooksul firmale hulga kuulsust toonud.
Jimmy Choo kollektsioonist võivad lisaks naistele osa saada ka mehed, sest esmakordselt tuldi välja ka meestele mõeldud toodetega. Melloni hinnangul on need täpselt sellised esemed, mida naised soovivad, et nende mehed kannaksid.
Jimmy Choo kollektsioon peaks H&M'i lettidele jõudma novembri teisel nädalal.