Alates 1992. aastast, kui Estée Lauderi asepresident Evelyn H. Lauder lõi koos ajakirjaga «Self» roosa lindi kui rinna tervise sümboli ja käivitas rinnavähi ennetamise kampaania, on see sõnum jõudnud väga paljude erinevate kultuuride ja rahvasteni.
Roosast lindist on kujunenud sümbol, mida pole vaja tõlkida - sel on riigipiiride ja keelteülene tähendus. Lauderi visioon rinnavähivabast maailmast on inspireerinud miljoneid inimesi ning Estée Lauderi firmad on kogunud kampaaniat toetanute abiga üle kogu maailma miljoneid dollareid rinnavähi ennetamise ja uuringute fondi.
Eesti Marie Claire´i ajakiri osaleb selles ülemaailmses ennetustöös teist aastat ning eelmisel aastal annetasime oma lugejate abiga märkimisväärse summa Eesti esimese mammograafiabussi ostmiseks. Tänavuse kampaania käigus kogutud raha läheb rinnavähivastaseks ennetustegevuseks Eesti Vähiliidule.
Üldsuse tähelepanu juhtimiseks rinnavähi kampaaniale süüdatakse 2009. aastal roosad tuled enam kui 200 hoonel või vaatamisväärsusel üle kogu maailma. Esimest korda liitub sellise roosa valgustamise aktsiooniga ka Eesti.
Ajakirja Marie Claire algatusel valgustati 1.oktoobril Eesti Vähiliidu heategevuskontserdi «All You Need Is Love» ajal roosaks Jõhvi kontserdimaja. Homme, 8. oktoobril, kui heategevuskontsert toimub Tallinnas, saab roosa fassaadivalgustuse endale ka Estonia kontserdimaja.
Roosa maailm - maailm ilma rinnavähita!