Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Sonia Rykiel hakkab H&M'i jaoks kampsuneid kuduma

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Küllike Zukker
Copy
Sonia Rykiel' kaubamärgiks on saanud nii tema punane juuksepahmakas kui kuulsad kudumisvardad.  Sellisena kujutas teda eelmisel aastal ka moelooja Jean Paul Gaultier.
Sonia Rykiel' kaubamärgiks on saanud nii tema punane juuksepahmakas kui kuulsad kudumisvardad. Sellisena kujutas teda eelmisel aastal ka moelooja Jean Paul Gaultier. Foto: AP / Scanpix

Prantsuse moemaja Sonia Rykiel hakkab tegema koostööd tuntud kiirmoeketiga Hennes & Mauritz.


Juba viiendal detsembril peaks kõigis maailma H&M'i kauplustes müügile saabuma pesukollektsioon, mida saab osta ka Rykiel' brändikauplustest, kirjutab Bild.

Veebruariks jõuab müügile naistele ja tütarlastele mõeldud kudumite kollektsioon. Siinjuures väärib meenutamist, et moelooja Sonia Rykiel sai omal ajal kuulsaks just tänu kootud pulloveridele ja sviitritele.

Uue, H&M'i jaoks mõeldud kollektsiooni eest vastutab Sonia tütar ja moemaja loominguline juht Nathalie Rykiel.

Sonia Rykiel' käekirja iseloomustavad muu hulgas nähtavad õmblused ja ühendused, musta värvi domineerimine, pitsid, säravad triibud ning ikka seesama vana ja hea kootud pullover.

Eelmisel aastal tähistas Sonia Rykiel' moemaja oma 40. sünnipäeva.

Tagasi üles