/nginx/o/2007/08/23/2317t1h70e5.jpg)
Aluspesutootja Sloggi viimane reklaamitrikk on rahvusvaheline «Show me your Sloggi» konkurss, mille käigus valitakse maailma kauneim pepu.
Konkursil osalejate poolt saadetud fotod pannakse üles Sloggi koduleheküljele ja pole kehtestatud nõuet, et pildilolija kannaks just selle firma aluspesu, kirjutab Aftenposten.no.
Esimese koha auhinnaks on välja kuulutatud modellileping.
Peaaegu paljaste pepudega pilte on leheküljele saatnud nii noormehed kui neiud. Piltide seas leidub ka neid, kus on näha inimese nägu ning pildiallkirjas on ära toodud eesnimi.
«Me ei arva sellest midagi head. Internetis on raske üles riputatud pilte kontrollida. Pilte saab lõigata ja kasutada hoopis teistes situatsioonides,» ütles Norra arvutivalve informatsioonijuht Ove Skarå.
Skarå viitas ühele briti tüdrukule, kes hiljuti avastas, et tema naljaviluks tehtud kostüümi ja torukübaraga pilt, mis oli internetti üles pandud, ilmus pornofilmi kaanel.