Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Mobiilifirma jättis kliendid sisse magama

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Küllike Zukker
Copy
Unine hommik
Unine hommik Foto: Corbis / Scanpix

Mitmed Rootsi sideoperaatori Telia kliendid said täna varahommikul ebameeldiva üllatuse osaliseks, kui nende mobiiltelefoni äratuskell neid õigest ajast sootuks hiljem üles ajas.

Plaanipärase hoolduse käigus oli ühes Telia serveris ööl vastu teisipäeva tekkinud viga, mille tagajärjel automaatse seadistusega telefonid õige kellaaja kuni kahe tunni võrra nihkesse suunasid, kirjutab Sydsvenskan.se.

Nõnda ärkasidki mitmed telefoniomanikud plaanitust kuni kaks tundi hiljem.

Ennelõunaks oli ajaserver korda tehtud ning kõikidele piirkonna klientidele lähetati välja õige kellaaja signaal. Sellele vaatamata jõudis telefonifirmaga ühendust võtta mitu hommikul sisse maganud ja küllap üsna ärritunud klienti.

Ettevõtte esindaja sõnul nad klientidele näiteks koosolekule hilinemist tõenäoliselt kompenseerima ei hakka, kuid vajadusel korvavad kahju mõne pisikese žestiga.

Tagasi üles