Suurbritannia suurim erootikapoodide kett pakkus muusik Paul McCartney eksnaisele Heather Millsile 100 000 naelsterlingi (kahe miljoni krooni) suurust reklaamilepingut, kuid Mills loobus pakkumisest.
Heather Mills ei nõustunud sekspoe reklaamnäoks saama
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sekspoodide keti Private Shops esindajad soovisid, et endine modell astuks üles nende reklaamikampaanias, kirjutab Entertainmentwise.
«Heather on ilus, avameelne, tal on karismat ja ta on imeline ema,» põhjendas Private Shopsi esindaja huvi Millsi vastu.
«Ta veetleks kõiki meie kliente. Meestele meeldiks ta välimus ja figuur, naissoost kliendid aga võiksid temaga samastuda ta ambitsioonikuse ja tugeva iseloomu tõttu,» lisas firma esindaja.
Heather Millsi esindaja olevat pakkumisest keeldudes põhjenduseks toonud, et sekspoe reklaamimine ei sobi Millsi karjäärisihtidega.