Inglanna tülitas hamstri pärast päästjaid
South Yorkshire’i politsei avalikustas kõnega seotud üksikasjad, et rõhutada, kui oluline on päästjaid tühiste probleemidega mitte tülitada, kirjutab Digitalspy.
«Asi on mu hamstris. Ta sai puurist välja. Ta läks vannituppa ja jäi põrandalaudade alla kinni,» kurtis helistaja dispetšerile.
«Kas on mingitki lootust, et keegi võiks siia tulla ja aidata mul ta kätte saada?» palus naine.
Politsei kirjeldas ka teisi kummalisi kõnesid, mis hädaabinumbrile tehtud on. Näiteks kurtis keegi oma aia vallutanud herilaste üle, teine kodanik aga hädaldas, et tema mobiili kõnekaardilt hakkab raha lõppema.
Päästeteenistuse esindaja Rob Odell ütles, et hädaabinumbrile tehakse kuus 15 000 tühikõnet.
«Kellegi elu päästmisel, vigastuse ennetamisel või kurjategija püüdmisel loeb iga sekund,» rõhutas Odell. «Te ei tea kunagi, millal te ise võite hädasti abi vajada ja viimane asi, mida siis vajate on see, kui keegi helistaks hädaabinumbrile, et taksot tellida.»