Suhkrupeale sõidetakse kahes jupis.
Kõigepealt 220 meetri kõrgusele künkale (nõrganärvilised jäävad tavaliselt sinna maha) ja siis 397 meetrit üle merepinna kõrguvale kaljule, kust avanevad küll teisest rakursist, aga täpselt niisama müstilised vaated nagu Kristusegi juurest.
Uurisin, mitu võimalust Suhkrupea otsa saamiseks eksisteerib.
Pidada olema kolm: seesama gondel, helikopter - on isegi kaks maandumisplatsikest - ja võib ka püstloodis kaljut pidi ronida. Viimane pole sõnakõlks, nägin minagi kolme-nelja alpinisti kui puuki end ülespoole vedamas.
Brasiilia öeldakse olevat maailma üks vaesemaid maid ja see tähendab suuri kontraste. Rio de Janeiroski ringi sõites leiad suuri kõdurajoone, slumme või kuidas neid veel nimetada. Korterikuubikud risti-rästi üksteise otsas ja seljas, mõnel pole katust, enamikul puuduvad aknad, igal pool kuivab pesu, väga heal juhul seisab õues mingi hiidvana autoront, tänava asemel on tolmav tanum.
Aga jõuad uusrajooni, on pilt nagu Dubais. Supermoodsa arhitektuuriga ümmargused ja muud vormi kõrghooned, maitsekas haljastus, õhtul lummav valgustus, kiiskavad kaubamajad ... Ja üks suur ehitustanner, kus kahe-kolme aasta pärast sõidetakse vormel 1 etapp. Keda seal eriti aga näha pole, on inimesed, täpsemalt elanikud. Näha on tee ääres lippude merd lehvitavaid inimesi.
Bussijuht selgitas: see on reklaam, juhitakse tähelepanu, et tule ja osta korter. Aga neid, kel raha osta, ei jätku.
Odava linnaliinibussiga saab Rios sõita 12 krooni eest kuhu iganes, kallimaga 24 krooni eest, bensiiniliiter maksab 10 ja diisel 12 krooni. Sestap on autosid palju ja tipptundidel seistakse kenasti ummikutes.