/nginx/o/2013/08/23/1986272t1ha08f.jpg)
Maailma üks kuulsamaid rõivabrände Diesel otsustas enda uues kampaanias vaid hirmkõhnade modellide asemel kasutada ka pluss-suuruses ja androgüünseid modelle, kes leiti portaal Tumblr kaudu.
Maailma üks kuulsamaid rõivabrände Diesel otsustas enda uues kampaanias vaid hirmkõhnade modellide asemel kasutada ka pluss-suuruses ja androgüünseid modelle, kes leiti portaal Tumblr kaudu.
Brändi uus kunstidirektor Nicola Formichetti valis välja 20 väga erinevas suuruses ja kujuga New Yorgis elavat loomeinimest.
«Mu eesmärgiks oli leida inimesi, kes ei oleks tüüpilised modellid, vaid esindaksid tänapäeva inimesi üldisemalt,» vahendab Formichetti sõnu Daily Mail.
Nii näebki kampaanias nii mitmeid pluss-suuruses kui ka kahesugulisi inimesi.
Siiski näeb kampaanias ka vähemalt ühte traditsiooniliselt kõhna modelli, kelleks on 20-aastane Loulou Robert.
Pilte kampaaniast näed SIIT!