Uurisime, mis on need viis eset, mis Lilian endale viimati soetanud on, kui palju on tema ostud mõjutatud allahindlustest ning kas ta peab end pigem masstoodangu või eksklusiivkauba tarbijaks.
Praegu on käes see aeg, mil poodides on suured allahindlused, kuid Liliani need väga ei huvita
"Kahjuks olen ma ääretult väike poodides šoppaja. Kui poodidesse satun, siis pigem butiikidesse, suurtesse kaubanduskeskustesse harva. Mulle ei istu kaubanduskeskuste ere valgus ja suured rahvamassid. Seega on internetipoed minu jaoks ideaalsed!
"Šoppan rahulikult kodudiivanil, mil peaaegu kõikide brändide tooted vaid hiirekliki kaugusel. Kusjuures olen ostnud netipoest isegi kohvikus istudes ja telefoni kaudu," tunnistab Lilian, et tema jaoks on mugavus kõige tähtsam, seega kui šopata, siis butiikides ning internetis.
Millised on Liliani viimase aja ostud?
Selgub, et kaunitaril on väga hea ning muidugi ka kallis maitse. "Minu viimased ostud on olnud elektrisinine Karen Milleni kleit, lilleline peaehe hiljutiselt Ibiza reisilt, Yves Saint Laurent' legendaarne sõrmus "Arty" ja Isharya kõrvarõngad Net-a-Porteri veebipoest ning kärtspunane Alexander Wangi käekott - samuti internetist.
Viimased viis ostu on enamus tõepoolest olnud allahindlustelt. Kuigi ma neid meelega pole nii sättinud, aga lihtsalt hetkel on käimas allahindluste periood," tõdeb Lilian, et allahindlused ei ole tema jaoks olulised.
Vahel lubab Lilian endale ka emotsionaalseid oste, kuid seda vaid odavamate asjade puhul