Maailma kaks suurimat popikooni - MTV ning Coca-Cola - on ühendanud väed, pakkumaks Baltikumi noortele muusikutele võimalust konkursi «Coca-Cola Soundwave powered by MTV» abiga keldritest-garaažidest suurele muusikaareenile pürgida.
Algas Baltikumi suurim garaažibändide konkurss
Konkurss toimub samaaegselt kõigis kolmes Balti riigis. Selles võivad osaleda nii vokaal- kui instrumentaalartistid ning rangeid žanripiiranguid osalejatele ei esitata. Kõigile kohalikele võitjatele toodetakse tipptasemel muusikavideo, millele garanteeritakse kõrge rotatsioon MTV mängukavas, esinemine augustis MTV Networks Baltic suurel sünnipäevakontserdil Riias ning Coke Live Music Festivalil Krakowis. Kui bändid evivad piisavalt kvaliteeti ja lavasarmi, pole välistatud ka nominatsioon MTV Euroopa muusikaauhinnale.
MTV Networks Baltic talendi- ja muusikamänedžer Vidmantas Cepkauskase sõnul ei paku ükski teine Balti regiooni talendikonkurss noortele artistidele sama võimsat eduvalemit:
«Mitte staarid ei loo MTVd, vaid MTV loob staare. Balti MTV on oma pooleteiseaastase eksistentsi jooksul kujunenud võimsaks regionaalseks reklaamimasinaks, pannes Läti teismelised plikad Eesti pop-punk bändi Bedwettersi järele õhkama, hullutades Eesti indie- ja reivifänne Leedu Happyendlessi ja Metal on Metali pööraste biitidega ning joovastades Leedu klubikülastajaid Läti DJ Ella hittidega. Baltikumi MTV on alati pööranud tähelepanu kohalikule uuele ja huvitavale muusikale, eelistades seda etableerunud pseudokuulsuste kulunud toodangule. Coca-Cola, ühe maailma võimsaima brändi toel lööme noortele vihastele tegijatele Suure Meelelahutusmaailma uksed pärani valla.»
«Coca-Cola on aastaid toetanud uut muusikat ja noori talente kogu maailmas. Balti riikides oleme viimase nelja aasta vältel korraldanud garaažibändide konkurssi Soundwave, millest on osa võtnud sadu kohalikke noori artiste. Meile on ülimalt oluline aidata noorte inimeste unistusi täita. Möödunud aastal saatsime Eesti võitja Mushy esinema Krakowisse suurele Coke Live festivalile ning sama pakume ka tänavustele võitjatele.
«Et uusi bände veelgi jõudsamalt suurele areenile aidata, oleme sel aastal ühendanud väed MTVga, telekanaliga, mille võimuses on artiste väga laiadele massidele tutvustada. Liites MTV pärandi ja asjatundlikkuse ning meie kogemuse ja pühendumuse, pakume Baltikumi noortele muusikutele võimalust meelepärase tegevuse läbi tõelisteks staarideks saada,» lisas Coca-Cola brändijuht Monika Rajamäe.
Konkursil osalemiseks peavad bändid kuni 4. maini laadima oma demosalvestised (kogus pole piiratud) veebisaitidele www.soundwave.ee/lv/lt- millest kohalikud muusikutest, plaadifirmade ja MTV esindajatest ning toetajatest koosnevad žüriid valivad viis paremat, kes pääsevad poolfinaalidesse. Igal maal lisandub publikuhääletuse teel ka kuues poolfinalist. 1. juunil valib rahvusvaheliste muusikaspetside ning kohalike loovagentuuride esindajate näol täiendust leidnud žürii igal maal kolm finalisti, kellest väljuvad võitjaina publikuhääletusel enim hääli kogunud bändid.
Konkursi reeglid, ajakava ja žürii koosseis: www.soundwave.ee